Re: [OT] Problem z Outlookiem

Witam,

Dnia Wed, Apr 09, 2003 at 03:50:34PM CEST, MIchał napisał:

: Ale ja nie mam problemow z windowsem ..... usunalem dziada po godzinie
Przyznalem sie, ze mi sie pokickalo - zwazywszy na Twojego maila
odnosnie Windy... Za duzo qna pracy, oj za duzo.

: A temat z outlokiem mnie ubawil :)
: najbardziej mi sie podobalo man OE :)
a mnie apt-get install evolution.. Wiem, ze PLD sobie zapozyczylo
apt'a, ale ze Winda? :>

: Michal
PS. Ja wciaz czekam na adres ;)

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:               "Od tamtej chwili inna ja...                :.