Re: [OT] Problem z Outlookiem

Dnia Wed, Apr 09, 2003 at 02:55:57PM +0200, Tomasz T. Ciaszczyk napisał(a):
> koszulek sie zachcialo, a jak ich organizator ma maly problem z
> Windowsem to prosciej splonkowac.
> ehh..

Nie sprawdziłem nadawcy ;-), a poza tym to samo nazwisko, funkcja,
whatever nie usprawiedliwiają tego typu pytania, na liście debianowej
ponieważ:

po pierwsze Outlooka nie ma w Debianie ;-).
po drugie Outlooka nie ma na żadnego innego Linuksa.
po trzecie gdziekolwiek indziej zostałby zjechany i "zachęcony" do
ptrzeczytania http://rtfm.bsdzine.org/

> PS. Napisal w subject: OT czyli off topic, ale co ciebie to obchodzi.

To, że napisał OT nie usprawiedliwia go, bo pytanie nie jest nawet Off
Topic, tylko Off Grup.

> Przeciez jestes mastaha wiec lepiej zaplonkowac.

Bynajmniej nie jestem żadnym mastaha.

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org