Re: [OT] Problem z Outlookiem

Witam,

Dnia Wed, Apr 09, 2003 at 01:29:49PM CEST, Marcin napisał:

: Sorki za troche lamerskie pytanie ale juz mnie szlag trafia, pomoc w
: windowsie nic nie daje.
: Otóz problem wygląda następująco:
: Mam Outlook Express 6.0 na Win XP Prof. Otrzymując jakąkolwiek wiadomośc z
: załącznikiem, nie moge tego załącznika ani zapisać ani obejrzeć !!! jest
: nieaktywny (Outlook wyswietla komunikat że zablokował dostęp do
: niebezpiecznych załączników), co mam popieprzone z ustawieniach, miał może
: ktoś już taki problem.
: Byłbym wdzięczny za pomoc bo dostałem spakowane zdjęcia od klienta i nie
: mogę nic zrobić.
Ustawienia/ Opcja/ Zabezpieczenia "Nie otwieraj zalacznikow ktore moga
potencjalnie zawierac wirusy"

Bardzo offtopic ;)

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][ "640K ought to be enough for anybody."   :.
.: http://ciacho.pl    ][ -- Bill Gates, 1981                      :.