[OT] Problem z Outlookiem

Sorki za troche lamerskie pytanie ale juz mnie szlag trafia, pomoc w
windowsie nic nie daje.
Otóz problem wygląda następująco:
Mam Outlook Express 6.0 na Win XP Prof. Otrzymując jakąkolwiek wiadomośc z
załącznikiem, nie moge tego załącznika ani zapisać ani obejrzeć !!! jest
nieaktywny (Outlook wyswietla komunikat że zablokował dostęp do
niebezpiecznych załączników), co mam popieprzone z ustawieniach, miał może
ktoś już taki problem.
Byłbym wdzięczny za pomoc bo dostałem spakowane zdjęcia od klienta i nie
mogę nic zrobić.
Dziękuję i pozdrawiam
Marcin