jadro, rozmiar i inne takie

Witam ponownie.

Mam problem z jadrem. Mianowicie po konfiguracji robie tak jak w
ionstrukcjach.
Juz nie raz kompilowalem jadro, wydaje mi sie ze naprawde nie laduje mu
dużo,
ale jadro po make bzImage ma prawie 800k. (bzImage = ok 800k)No i nie chce
sie zaladowac.
Co moze byc nie tak.
Nie daje mu nic takiego szczegolnego. Wlaczam obsluge SCSI zeby emulowac
CD-ROM, zeby nagrywarke uruchomic i to jako moduly, dzwiek jako moduly. Juz
nieraz to robilem, tyle ze na debianie (kompilacja sposobem debianowym), a
teraz na mandrake robie tradycyjnie, czyli konfiguracja, make dep, make
clean, make bzImage,
make modules, make modules_install. Potem przerzucam do /boot pliki
System.map,
bzImage, mkinitrd /boot/initrd-2.4.20 2.4.20 , potem wpisy do lilo.
I kicha - ma ktos jakies sugestie. Czy musze nadal pracowac nad
konfiguracja,
 zeby go zmniejszyc, jesli tak, to na co zwrocic szczegolną uwage,
 zeby zmniejszyc jadro?
A jesli to cos innego, to bede wdzieczny za sugestie.Szukalem w googlach
ale wszedzie radza, zeby robic "make bzImage" i ja tak wlasnie robie i jest
za duze.

Sory za haos w poscie
Pozdrawiam

PS. Problem z Linuxem i Windowsem rozwiazalem. Opowiem, jak juz skompiluje
to jadro