Statystyki sieci.

Witam!

wprowadzenie:
Server chodzi na debianie 3.0 woody, jego zadaniem jest tylko i wylacznie
"bycie gw i firewallem". Na innym - juz w srodku sieci chodzi poczta i www.
Mam lacze od _taniego_ providera i niestety chodzi ono w kratke ale moj
uslugodawca twierdzi, ze po jego stronie wszystko jest ok i nie ma przerw w
dzialaniu sieci a jak sa to najwyzej 1% czasu.

problem: potrzebuje jakis soft, ktory bedzie mi generowal statystyki dzialania
lacza, zebym mogl je pozniej przedstawic "providerowi". Fajnie by bylo jakby
generowal cos graficznego ale z drugiej strony nie chce instalowac na tym
hoscie ani servera www ani mta wiec wchodzi w rachube tylko cos co bedzie
chodzilo w architekturze client-server z moim serverkiem www wewnatrz sieci..
zadowole sie dobrymi statsami w postaci tekstowej..

Macie jakies propozycje rozwiazania tego problemu?

Za wszelkie sugestie bede wdzieczny,
Przemek Kula.
--
e-mail:		przemyslaw.kula@opcja.pl