Re: MSI KT3 Ultra, grafa i zwisy

On Tue, 8 Apr 2003, Remigiusz Świc wrote:

> Tak czytam sobie cały wątek i mogę Ci doradzić na początek jedno, zmień
> zasilacz i wtedy zobacz (ale na markowy, Enlight, Hunt Key, Chieftec,
> tylko nie Codegen). No chyba, że już masz wypasiony zasilacz. :-)
TAAAAK! trudno nawet ocenic ile problemów tego typu jak ten opisany to
właśnie słabej klasy zasilacz, który po prostu nie wystarcza, szczególnie
przy wyzej taktowanych procesorach AMD.
po zmianie zasilacza na Hunt Key'a wszystko hula u mnie rock-stable, a
poprzedniej ilosci rekompilacji jadra, zmian sterownikow, wersji
najrozniejszego oprogramowania kiedy wszystko i tak sie wieszalo nawet nie
zlicze...

---
Speak softly and carry a +6 two-handed sword.

PGP key fingerprint:
6896 B27A 7D31 484D 5AF9  12F6 BB0B E43A 5B74 164D