RE: Problem z LAN. Blagam o POMOC !

Niechce tu nikogo pouczac, bo sam jestem nowy, ale:

1) http://rtfm.bsdzine.org/
To obowiazkowa pozycja, je¶li chcesz zeby ktokolwiek Cie wysluchal na
tej liscie.

2) Jak masz problem z lanem to sproboj odpalic
pppoeconf

3)Czesto sie zdarza ze pppoeconf nie zabardzo dziala. Wtedy, zainstaluj
sobie pakiet etherconf
Na pewno masz to na plytach z debianem. Tam skonfiguruj wszystko RECZNIE
(bez aut wykrywania). Jakbys nie wiedzial to:
dpkg-reconfigure etherconf
Albo cos takiego (pisze pod windami wiec nie mam mozliwosci sprawdzic)

Pozdrawiam!

PS. KONIECZNIE przeczytaj punkt 1