Re: apt - lista do sciagniecia

Pawel Kowalski wrote:
Dnia Sun, Apr 06, 2003 at 09:59:17PM +0200, Grzegorz Dzięgielewski napisal(a):

RK> Nie wie ktos z grupowiczow, czy jest mozliwosc wyplucia z apt'a listy URLi z RK> plikami do sciagniecia tak, zeby dalo sie to zapodac np. dla wget'a?

apt-get --print-uris

Jesli chcesz zrobic mirror to polecam apt-mirror (jest na sf.net)

Osobiście wole fmirror - używam od prawie 2 lat i jakoś nie narzekam - prosty w konfiguracji i budowie, działa bezawaryjnie ...

Do robienia mirrora używałem apt-move - też działał zacnie i miło. Zresztą do tej pory go używam - na dysku mam małe respozytorium z paczkami.