Re: qmail

On Mon, Apr 07, 2003 at 03:08:37PM +0200, Jacek Danecki wrote:
> Po zaznaczeniu wielu listów do skasowania, gdy chcę je skasować poprzez
> dolar,

Jeśli mutt przy zabieraniu się do kasowania zobaczy, że w skrzynce
pojawił się nowy list, to nie kasuje, tylko zgłasza fakt przyjścia nowej
poczty. Tak więc jeśli przychodzi Ci kilka wiadomości na sekundę, to
trzeba przycisnąć "$" i przytrzymać, żeby "wstrzelić" się w odpowiednią
chwilę. Ale to chyba nie to, co opisujesz...

> w pasku statusu dostaję "DELE: " i treść jakiegoś nagłówka, lub
> listu.

Jakiego nagłówka? Którego listu? Może mutt nie może skasować któregoś
listu? Na pewno nie jest to komunikat błędu?

> Listy nie są usuwane z serwera

Z jakiego serwera? Używasz IMAPa, czy bezpośrednio mbox albo Maildir?
Ile masz listów w tej skrzynce, z której chcesz kasować?

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216