Re[2]: MSI KT3 Ultra, grafa i zwisy

Witaj Krzysiek,

W Twoim liście napisanym 8 kwietnia 2003 (03:18:50) można przeczytać:

K> Paweł Mirończuk wrote:

K> Wybacz ze ta odpowiedz niewiele bedzie pomocna, ale jesli moje wskazowki
K> cos zmienia,
K> to twoje problemy znikną. Mianowicie - zmien plyte. Mialem juz w
K> ostatnim miesiacu kilka plyt,
K>  MSI tez: KT4V, KT3, Gigabyte. A ze mam znajomego w sklepie, to moglem
K> potestowac. Czegos tak niestabilnego jak KT4V nie widzialem juz dawno.
Coż, nie miales do czynienia z ECS i równie sławnymi PCChips :)

K> wiec mowie jak jest.
K> Teraz mam ASUSA A7V333 i dawno nie uzywalem RESET. Chula az milo, odpukac.
Zastanawia mnie jedno... po co kupować coś na VIA jak w podobnej cenie
jest nforce2 który jest duzo szybszy i stabilniejszy.

--
Grzegorz 'JaBBaS' Dzięgielewski
ASK REDnet - www.rednet.krakow.pl