Re: MSI KT3 Ultra, grafa i zwisy

Użytkownik Grzegorz Dzięgielewski napisał:

A czy przypadkiem nie uzywa pan konsoli framebufferowej ?
przelaczanie z graficznego trybu do konsoli w fb (na sterownikach
dedykowanych) przewaznie konczy sie w ten sposob.
Owszem pan nie używa.

Takze daleki jestem od tego ze to plyta glowna. wsadz sobie naprzyklad
gf4 (ktorych nvidiowy ster fb nie obsluguje) to okaze sie ze wszystko
ok (bo konsola odpali w fb ale w vesa).

No więc Nvidia zachowuje się tak samo niezależnie od użytych sterów (tu tak jak wyżej pan nie używa).

PM> discover, a także moduł kernela dostarczany ze sterownikami od ATI. Nie PM> mam już _żadnego_ pomysłu stąd ten list. Wszelkie PM> pomysły/doświadczenia/rady mile widziane.
Bo to jakis wyrob atipodobny.... to tak jak z gforce Ti 440 MX :)
jakis okrojony dziwolag o ktorym pierwszy raz slysze (a pracowalem
kupe czasu w serwisie komputerowym i interesuje sie tematyką)

Fantastycznie - moje gratulacje i w ogóle całuski z dubletu pozostając w nieustającym podziwie, dla persony pracującej kupę czasu w serwisie komputerowym. FYI ten okrojony dziwoląg atipodobny to ATI8500LE do czego zresztą ATI w pełni się przyznaje.

Informacje o producencie:
http://mirror.ati.com/support/partner/list.html

szukaj pod http://www.sapphiretech.com/

PM> Paweł 'Miron' Mirończuk
PM> (MCNE/CNI/LCE)
PM> Altkom Akademia S.A.
Ja bym sie nie chwalil na tej grupie wspieraniem platformy windows
programami do ksiegowosci o nazwie harmonia :P
chyba ze o czyms nie wiem....

Owszem i to o wielu rzeczach.
http://www.altkom.com.pl/pressroom/260203_press_redhat.html

I tak w ogóle to mylisz moją firmę z Altkom-Matrix (obecnie Matrix.pl)

Miłego dnia i dzięki za kupę niesamowicie frapujących informacji

Paweł 'Miron' Mirończuk
(MCNE/CNI/LCE)
Altkom Akademia S.A.
ul.Rejtana 11, 50-015 Wrocław, Poland