Re: MSI KT3 Ultra, grafa i zwisy

Witaj Paweł,

W Twoim liście napisanym 8 kwietnia 2003 (00:00:04) można przeczytać:

PM> Początkowo sądziłem, że winna jest moja karta graficzna (NVidia GeForce
PM> 2 MX), ale ostatnio wymieniłem ją na Sapphire ATI Radeon 9100 (Atlantis)
PM> i co? I oczywiście zero reakcji - przełączenie z trybu graficznego na
PM> tekstowy kończy się identyczną zwiechą. Stąd mój wniosek, że to wina
PM> płyty głównej.

A czy przypadkiem nie uzywa pan konsoli framebufferowej ?
przelaczanie z graficznego trybu do konsoli w fb (na sterownikach
dedykowanych) przewaznie konczy sie w ten sposob.

Takze daleki jestem od tego ze to plyta glowna. wsadz sobie naprzyklad
gf4 (ktorych nvidiowy ster fb nie obsluguje) to okaze sie ze wszystko
ok (bo konsola odpali w fb ale w vesa).

PM> Dodatkowo Radeon działa mi WYŁĄCZNIE w VESA (ani driver ati, ani ten ze
PM> stron ATI nie działają). Framebuffer też nie rozpoznaje karty, tak samo
PM> discover, a także moduł kernela dostarczany ze sterownikami od ATI. Nie
PM> mam już _żadnego_ pomysłu stąd ten list. Wszelkie
PM> pomysły/doświadczenia/rady mile widziane.
Bo to jakis wyrob atipodobny.... to tak jak z gforce Ti 440 MX :)
jakis okrojony dziwolag o ktorym pierwszy raz slysze (a pracowalem
kupe czasu w serwisie komputerowym i interesuje sie tematyką)

PM> Paweł 'Miron' Mirończuk
PM> (MCNE/CNI/LCE)
PM> Altkom Akademia S.A.
Ja bym sie nie chwalil na tej grupie wspieraniem platformy windows
programami do ksiegowosci o nazwie harmonia :P
chyba ze o czyms nie wiem....

--
Grzegorz 'JaBBaS' Dzięgielewski
ASK REDnet - www.rednet.krakow.pl