Re: Problem z LAN. Blagam o POMOC !

Dnia Mon, Apr 07, 2003 at 06:56:46PM +0100 =?iso-8859-2?Q?- napisał/a:
> Wtam debian-user-polish
> Mam problem z osiedlowa siecia LAN w ktorej jestem kijetem. A
> mianiowicie dopukie nie zmienilem plyty glownej na Ecs L7vta Kt400
> USB 2.0 AGP 8x Lan wszystko bylo super extra cool, necik chodzil irc
> rowniez. Ale po zmianie plyty glownej wszystko sie zmienielo. No
> wiec po kolei. Po montarzu owej plyty przeinstalowalem debiana,
> skompilowalem modul do sieciowki skonfigurowalem siec, no i
> kulturalnie rebootuje kompa. Po reboocie pinuguje serwer (ping -c 5
ojej tyle roboty po zmianie plyty? przeinstalowywanie systemu?
no nic trudno...

> 192.168.0.1) i nic nic nie wraca. Nie wiem co sie dzieje.
moze masz dhcp?
albo nat konfigurowany "pod siecowki"...
btw. 192.168.0.1 to twoj interfejs czy routera/serwera? w ogole niewiele
napisales (ciesz sie jesli nie dostaniesz za to zjechany ostro).

postaraj sie napisac wiecej o sieci i symptomach "niedzialania",
btw2: przejrzyj archiwum listy i poszukaj informacji co nalezy najpierw
przeczytac przed zadawaniem pytan na tej liscie (i na kazdej innej)

pzdr
yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing