qmail i zgubiona poczta :(

Witam serdecznie
Zainstalowalem sobie na woodym qmaila i powiadamianie o poczcie na komorke
ze strony:
http://ceti.pl/~miki/komputery/sms.html
na poczatku wszystko ladnie dzialalo az sie zepsulo :)
tzn od kilku dni (tygodni ?) bramka sms przestala dzialac i przestaly
dochodzic do mnie maile :(
uzywam kilku kont wiec nie zauwazylem tego od razu ale po kilku zgloszeniach
ze nie dostalem maila sprawdzilem logi i to co w nich jest:

qmail: ........ starting delivery 1395: msg 234342 to local
arturm@tigroup.biz
qmail ......... status: local 1/10 remote 0/20
qmail: ........ deferral: sms:_Blad_obslugi_strony_www.eragsm.pl/
qmail: ........ status: local 0/10 remote 0/20 .....

no i maila nie ma :(
tzn ze probowal go wyslac na komorke a ze sie nie udalo to gdzies go
wrzucil/skasowal - nie wiem co z nim sie stalo

uzywam pliku .qmail w $home a w nim wpis:
| /var/sms/sms    - co do tej lini to nie jestem pewny w 100% bo ja
skasowalem zeby maile zaczely dochodzic i nie mam backupu :( ale wygladala
jakos tak
./Maildir

to ze powodem wcinania maili byl program do smsow to wiem ale co sie z nimi
stalo to juz nie :( czy ktos ma jakis pomysl gdzie one mogly trafic ?? da
sie je jakos odzyskac ?? bylo tam troche istotnych informacji

Pozdrawiam i dzieki za jakies wskazowki
HunteR