Re: Problem z LAN.

- <"[LocK]"@o2.pl>- wrote:

> Mam problem z osiedlowa siecia LAN w ktorej jestem kijetem. A
> mianiowicie dopukie nie zmienilem plyty glownej na Ecs L7vta Kt400
> USB 2.0 AGP 8x Lan wszystko bylo super extra cool, necik chodzil irc
> rowniez. Ale po zmianie plyty glownej wszystko sie zmienielo. No
> wiec po kolei. Po montarzu owej plyty przeinstalowalem debiana,
> skompilowalem modul do sieciowki skonfigurowalem siec, no i
> kulturalnie rebootuje kompa. Po reboocie pinuguje serwer (ping -c 5
> 192.168.0.1) i nic nic nie wraca. Nie wiem co sie dzieje.
> Blagam o pomoc !
> [...]

   Hmm, też miałem problem z pingwinkiem korzystając z wbudowanej
sieciówki (fakt ze GB Ethernet). Proponuję na początek sobie
skompilować jajko 2.4.20 z minimalnymi opcjami, tyle tylko żeby
się zbootował i miał obsługę sieciówki.
Poza tym możesz podesłać:
ifconfig -a
route -n
To nieco ułatwi odpowiedź. A może dostajesz komunikat "Transfer
timed out"?

--
Pozdrawiam, SharyWilk