Problem z LAN. Blagam o POMOC !

Wtam debian-user-polish

Mam problem z osiedlowa siecia LAN w ktorej jestem kijetem. A
mianiowicie dopukie nie zmienilem plyty glownej na Ecs L7vta Kt400
USB 2.0 AGP 8x Lan wszystko bylo super extra cool, necik chodzil irc
rowniez. Ale po zmianie plyty glownej wszystko sie zmienielo. No
wiec po kolei. Po montarzu owej plyty przeinstalowalem debiana,
skompilowalem modul do sieciowki skonfigurowalem siec, no i
kulturalnie rebootuje kompa. Po reboocie pinuguje serwer (ping -c 5
192.168.0.1) i nic nic nie wraca. Nie wiem co sie dzieje.

Blagam o pomoc !

P.S. Debian 3.0, kernel 2.4.18-bf.2.4