Re: Nvidia + aplikacje OpenGL = twardy zwis systemu

On Sat, 5 Apr 2003, it was written:

> Aktualnie to niemozliwe :) Napewno da sie jakos to naprawic. Wyczytalem
> na jakiejs mailing liscie, ze trzeba wywalic mese. Tylko, ze jak ja
> wywalam to odintalowywuje sie tez xclients-base
>   :-/

oze sproboj starsze wersje sterownikow. Niestety stery nvidii to jakies
nieporozumienie, na prywatnym kompie nie mam problemow, ale na sluzbowym
to juz czesto jakies szopki sa. A najnowsze to w ogole tak popierdzielili,
ze nawet zainstalowac sie toto nie chce :(

pozdrawiam
--
mirek