qmail

Witam!

Po zaznaczeniu wielu listów do skasowania, gdy chcę je skasować poprzez
dolar, w pasku statusu dostaję "DELE: " i treść jakiegoś nagłówka, lub
listu. Listy nie są usuwane z serwera, a wciśnięcie jakiegokolwiek
klawisza, powoduje, że sytuacja się powtarza, na statusie "DELE:" itd.
Próba wyjścia, znowu to samo. Po wyjściu przez ctrl-C, trzeba na nowo
zaznaczać listy do skasowania.

Zmieniłem wersję mutta z  1.3.28-2.2 na wersję 1.5.3-3 i jest nadal
to samo.

Korzystam częściowo z stable i testing/unstable.
Może ktoś już to poprawił?

--
Jacek Danecki
mail: jacekd@platan.pl,jdanecki@poczta.onet.pl,biv@micronet.com.pl