Re: Wasze .emacs

Hej!

> prosilbym bardzo Was grupowiczow o przeslanie mi waszych plikow .emacs

Swojego Ci nie wysle, bo tak dawno nie robilem w nim porzadkow, ze az wstyd
pokazywac...

> nie moge znalezc pelnej listy opcji Emacsa.

Wszystko, co jest potrzebne uzytkownikowi Emacsa jest dostarczane razem z
nim: Emacs Manual, Emacs Tutorial, Emacs FAQ. Ponadto dostep do zmiennych i
ich opisu masz przez kombinacje `C-h v`, a do funkcji - `C-h f`.

Jesli jednak chcialbys zobaczyc jakies przykladowe pliki .emacs, to
przegoogluj Siec - znajdziesz ich tam setki.

Pozdrawiam

PT