Re: kde3

Cezary Marchel wrote:

Pisze w akcie desperacji. Nie potrafie dac sobie rady z instalacja kde3.
Od razu mowie ze mam woody'ego i jajko 2.4.20. Sciagnalem cale archwium
kde3 z www.kde.org. Zainstalowalem libqt3 i kiedy np. proboje
zainstalowac (dpkg -i) arts to dostaje:

dpkg: dependency problems prevent configuration of arts:
arts depends on libartsc0 (>= 1.1.1-0woody1); however:
 Package libartsc0 is not configured yet.
arts depends on libarts1 (>= 1.1.1-0woody1); however:
 Package libarts1 is not configured yet.
dpkg: error processing arts (--install):
dependency problems - leaving unconfigured
arts

Probowalem już chyba zainstalowac to na wszystkie sposoby i nic. Proszę
o pomoc bo w sieci ciezko znalezc cokolwiek na ten temat..
Dodam tez ze probowalem "apt-get -f install" -posciagal troche paczek,
ale nie poprawilo to mojego problemu.

Proszę o pomoc

Cezary Marchel
dame@poczta.onet.pl

U mnie, gdy jeszcze mialem Debiana :-( mialem tez kupe problemow z zaleznosciami przy KDE3, (ten sam debian i jajko) ale one szybko zniknely gdy w sources.list wstawilem porzedny serwer z archiwami i upgretowalem system (nie pisze teraz komend, bo siedze na mandraku i nie chce nie sprawdzonych pisac). Potem, jak sie system uaktualnil automatycznie, to juz sie kde3 instalowalo. Ładny byl, z tym ze jakos mi malo pakietow obslugi zainstalowal, no i nawet na Athlonie 1700 troche slimaczyl.
Teraz mam WindowMakera i nie widze lepiej.