Re: Linux i Windows

On Sat, 05 Apr 2003 14:11:15 +0200
Krzysiek <chemiczek@poczta.onet.pl> wrote:

> Czytalem to HOWTO, ale sie calkowicie nie dostosowywalem. Teraz sie
> dostosowalem, czyli dalem LILO na hdb1
> potem:
>  >lilo <enter> :-) , nastepnie bootsektor z hdb1 na plik, ten plik na C,
> wpis w boot.ini byl caly czas.
> Efekt:
> L 99 99 99 99  :-(
> Cos sie te dwa dyski nie lubią.

No to ja już nie wiem. U mnie wszystko zadziałało za pierwszym razem. Przeczytałem HOWTO, zrobiłem i działa.
Spróbuj zrobić wszystko jeszcze raz po kolei, może cos przeoczyłeś, chociaż jak na mój gust, to co napisałeś powinno działać.
U mnie jest taka różnica, że ja mam wszystko na jednym dysku, NT loader jest w MBR, a lilo na hda1, czyli /boot, reszta to NTFS, NTFS, ext2, ext2, swap.
Kombinuj, jak Ci się uda, to daj znać co było nie tak.
Powodzenia!!!

Pozdr,
Piotrek.