Szukam pomocy

Czy znajdzie się ktoś z okolic Częstochowy, kto pomoże mi skonfigurować Debiana? Nie jestem całkowicie zielony, ale moja wiedza jest w ogromnej mierze teoretyczna i z wieloma rzeczami nie umiem sobie dać rady. Generalnie mniej więcej wiem co potrzebuję ustawić (drukarka, samba, dosemu, skaner, nagrywarka, filmy, nvidia z wyjściem TV i kilka innych) ale za każdym razem czegoś nie mogę zrobić i już mam tego serdecznie dość. Za sensowną pomoc jestem nawet w stanie zapłacić (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku). Jeśli ktoś zechce wesprzeć kolegę (czyli mnie) we wgryzaniu się w Debiana to proszę o kontakt na priv.

moniek@eliko.com.pl

Robert Mońka