Re: SMS-PL

On Sat, 5 Apr 2003, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:

> Witam,
>
> Dnia sob, kwi 05, 2003 at 08:07:11 CEST, Wawrzyniec Niewodniczanski napisał:
>
> : Witam
> :
> : Mam pytanie. Czy nowa wersja sms-pl mogłaby się szybciej pojawiać w Sarge.
> : Trzymanie wersji 1.9.1-g mija się z celem, bo nie działają ani Idea (co
> : oczywiste), ani Era, która działa w kolejnej wersji.

> 1. nie uderzaj tutaj tylko do osoby ktora zarzadza sms-pl:

Ale sądzę, że może więcej ludzi zainteresowanych jest tym problemem.
Przy okazji, jakie są narzędzia do wysyłania smsów pod Debiana, przeglądałem
różne, ale żadne nie działało. sms-pl chyba jest najlepszy, a przecież
daleko mu do doskonałości.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański         HTTP: www.larryn.prv.pl
          LarryN              E-MAIL: niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl