Zwis kernela 2.4.* - bylo: podzial lacza

Roman Kalukiewicz wrote:

> Na serwerku mam Woody'ego na jadrze 2.2.22 + NAT do sieci wewn. (niestety
> przejscie na 2.4.x nie wchodzi w gre, bo jest wmontowany schustany dysk,
> przy ktorym 2.4.x zwisa w momencie bootowania, a 2.2.x sobie jakos radzi -
> nie wnikalem, ale moze i na to by sie remedium znalazlo)

  Hmm, czy na pewno zwisa? Miałem taki problem na jednym z kompów,
że nie tyle zwisał, co po prostu przestawał wyświetlać. Okazało się,
że 2.4.* nie obsługiwało prawidłowo karty graficznej. Jesteś pewien,
że to problem dysku?

Może sprawdź, co się stanie po jego odłączeniu i zbootowaniu z CD,
jeśli kernel bf24 Ci nie ruszy, to znaczy że pewnie winy trzeba szukać
gdzie indziej...

Oczywiście to tylko sugestie :)
I sorki że nie udzieliłem bezpośredniej odpowiedzi na zadane
pytanie...

--
Pozdrawiam, SharyWilk