Re: kopilacja i instalacja XFree86 4.3.0

Witam!
> Na Woodym ktory jest stabilna wersja sa stare X-y. Poza tym
> sprobuj zainstalowac i odpalic X-y z Woody'ego na kartach
> Intela albo na jakichs skladakach komputerowych w biurze
> np. DELL'a to spotka Cie rozczarowanie. Nowe X-y 4.3.0
> obsluguja starsze i zupelnie nowe karty dlatego warto
> zainstalowac je ze zrodel.

Ja jestem w takiej sytuacji - posiadam laptopa z "ati radeon mobile" onboard,
ktory nie jest suporowany przez standartowe x'y z woodiego. Kompilowac x'y
4.3.0 probowalem dlugo i namietnie. Nawet z raz udalo mi sie je skompilowac!
Tylko nie chodzily. Jesli baaaaardzo Ci nie zalezy na tym aby x'y byly
kompilowane dokladnie na Twoja maszyne to moze warto byloby dodac sobie do
sources.list repozytorium:
deb http://people.debian.org/~mmagallo/packages/xfree86/$(ARCH)/ ./
Jest to backport x'ow 4.3.0 na woodiego i co wazne - dzialajacy backport!

Pozdrawiam,
Przemek Kula.
P.S. A pozniej i tak sie przesiadlem na SID'a :>>

--
e-mail:		przemyslaw.kula@opcja.pl
mobile:		+48 602450696