Re: kopilacja i instalacja XFree86 4.3.0

> pewnie brakuje ci jakiegoś pakietu ze źródłami albo któryś
> znich był uszkodzony. Nie wiem. U mnie są tu:
>/xc/lib/font/libfontbase.a
>/xc/lib/font/fontbase.o

To co mi brakowalo lokalnie (biblioteki, pliki naglowkowe)
doinstalowalem z .deb-ow (np. ncurses,pam)
Sciagnalem jeszcze raz archiwa .tgz z X-ami, rozpakowalem i
sprawdzilem ze takich plikow jak libfontbase.a i fonbase.o nie
ma! No to naprawde nie wiem co dalej? Gdzie ich szukac?
Skad u Ciebie sa i jakie masz XFree86?

Moze ktos zechce pokompilowac ze mna?

Pozdrowienia!