Re: kopilacja i instalacja XFree86 4.3.0

Na Woodym ktory jest stabilna wersja sa stare X-y. Poza tym
sprobuj zainstalowac i odpalic X-y z Woody'ego na kartach
Intela albo na jakichs skladakach komputerowych w biurze
np. DELL'a to spotka Cie rozczarowanie. Nowe X-y 4.3.0
obsluguja starsze i zupelnie nowe karty dlatego warto
zainstalowac je ze zrodel.
Napisze Ci jeszcze w wielkiej tajemnicy ze zainstalowalem
podstawowy system z plyt instalacyjnych tak aby potem
samemu doinstalowywac (ze zrodel o ile sie da) potrzebne
aplikacje. Te bledy z "libfontami" wypluwa make a ja sie na
tym nie znam.

czegokolwiek innego, czyli