Re: Re: kopilacja i instalacja XFree86 4.3.0

On Fri, Apr 04, 2003 at 01:40:10PM +0000, Andrzej Srubski wrote:
> Moze bedziesz w przyszlosci pisal na temat kolego? Lista jest
> o Debianie a Ty wyjezdzasz z *BSD. Mam scisle okreslone

bo jesli nie umiesz wyśledzić zależności przy kompilacji to w BSD
zostanie to zrobione za Ciebie.

> zadanie: skomilowac  i zainstalowac XFree86 4.0.3 na Debian
> 3.0 Woody. Chyba nie zrozumiales mojego postu: wynika z

chyba 4.3.0
Dla mnie pomysł instalowania XFree 4.3.0 na stabilenj wersji debiana
jest zdziebko nie na miejscu. Zresztą rób jak chcesz.

> niego ze wiem o co chodzilo z ncurses.h tylko na libfontbase.a
> i fontbase.o sie wyklada i make i ja. Jak mozesz pomoc to
> czekam ...

pewnie brakuje ci jakiegoś pakietu ze źródłami albo któryś z nich był
uszkodzony. Nie wiem. U mnie są tu:

/xc/lib/font/libfontbase.a
/xc/lib/font/fontbase.o

--