Re: Re: kopilacja i instalacja XFree86 4.3.0

Moze bedziesz w przyszlosci pisal na temat kolego? Lista jest
o Debianie a Ty wyjezdzasz z *BSD. Mam scisle okreslone
zadanie: skomilowac  i zainstalowac XFree86 4.0.3 na Debian
3.0 Woody. Chyba nie zrozumiales mojego postu: wynika z
niego ze wiem o co chodzilo z ncurses.h tylko na libfontbase.a
i fontbase.o sie wyklada i make i ja. Jak mozesz pomoc to
czekam ...

wrote:

>równie prosto jak instalowanie pakietów w debianie
dokonuje się
>kompilacji w *BSD z portsów. Więc jeżeli nie wiesz do czego
służy plik
>ncurses.h może zainteresuj się *BSD, a z linuxów - Gentoo
albo
>LinuxFromScratch. Nie widzę najmniejszego sensu
kompilowania przez