Re: Poprostu router jak?

Dnia Fri, Apr 04, 2003 at 08:03:52AM +0200, Piotr Romanczuk napisał(a):

> A ja nigdy nie pisałem, że te adresy nie są *rutowalne* tylko, że nie są
> *rutowane* mając na myśli właśnie to, że adresy prywatne nie powinny być
> routowane do sieci publicznej :-)

A ja odpowiadając Tobie również pisałem o adresach *routowanych*. Słowo
*routowalne* pojawiło się (świadomie) w odpowiedzi na post Andrzeja
Dalasińskiego. To On użył go już niepoprawnie, zamiast:

"nie, ale prywatny nie powinien byc rutowalny do publicznej sieci..."

powinien napisać:

"nie, ale prywatny nie powinien byc rutowany do publicznej sieci..."

Ja natomiast powinienem dodac jeszcze jedną linijke do swojego
poprzedniego posta:

"Nigdy nie pisałem o routowaniu aderesów prywatnych do sieci publicznej!
Napisałem tylko, że te adresy *są jak najbardziej routowalne*.

i mogą być routowane do innych sieci.

P.S. Słowa użyte w znaczeniu:

routowany - taki, który został przepuszczony przez router

routowalny - taki, który w ogóle można routować

Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org