Re[2]: Dlaczego ?

Hello Maciej,

Friday, April 4, 2003, 3:48:39 AM, you wrote:

MJG> On Fri, 4 Apr 2003, t0masz zab0rowski wrote:

MJG> Dzięki za uznanie -- moim zdaniem to pytanie zasługiwało na podziw.

:) prosze heh

MJG> Niekoniecznie, bo inne dystrybucje też tak mają.

i tak i nie bo tak jak mowie slack np mial /etc/rc.d
a w nim /init.d i tam wzasadzie z tego co pamietam tez pliki
ale juz np nie mial /etc/rc{x}.d - tylko pliki w /etc/rc.d/rc{x}.d
co prawde mowiac duzo bardziej mi odpowiadalo ... i nadal sie gubie w
tych debianowo/redhatowych katalogach ... :P

MJG> No i to świadczy tylko o tym, że człowiek rozpaczliwie generował pytania.

  to tez fakt... nie mowie ze praca wykladowcy jest latwa - ale ktos
  kto zatrudnia takich ludzi tez powinien troche myslec - niestety u
  nas z tym roznie :|

MJG> Pozdrawiam -- Maciek.
  no ja tez :)

  i proponuje EOT -> chyba ze ktos cos wiecej wie na temat historii
  /etc/init.d  :)

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um@go2.pl