Re: Poprostu router jak?

Dnia Fri, Apr 04, 2003 at 01:51:33AM +0200, Andrzej Dalasinski napisał(a):
> nie, ale prywatny nie powinien byc rutowalny do publicznej sieci...

Nigdy nie pisałem o routowaniu aderesów prywatnych do sieci publicznej!
Napisałem tylko, że te adresy *są jak najbardziej routowalne*.

Bardzo prosty przykład: dwie sieci o adresach IP z puli adresów
prywatnych - 10.x.x.x i 192.168.x.x, pomiędzy nimi router, na którym
ustawiasz, czy będzie routing z jednej sieci do drugiej czy też nie ;-).

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org