Re: Moja pierwsza instalacja - komentarz

On Thu, 3 Apr 2003, Tadeusz_h wrote:

>    Czy sposób niektórych odpowiedzi nie powoduje zniechęcenia
> potencjalnego nowego użytkownika Linuxa (Debiana) itp.
> a może doświadczeni użytkownicy (niektórzy) uważają się
> za społeczność zamkniętą?. I jak się ma do tego idea twórców systemu ???

Oczywiscie, ze masz racje. Kazdy jest mile widziany ale ...
Ja to wyjasnie w sposob w jaki ja na to patrze.
Jesli ktos jest lamerem i zadaje lamerskie pytanie to nalezy go za to
opieprzyc. Jesli do niego dotrze to sformuluje pytanie bardzij rzeczowo,
dostanie konkretna odpowiedz i bedzie szczesliwy. Stwierdzi linux jest ql,
ci ludzie sa swietni :-))))
Jesli nie dotrze do niego, ze zadal zle pytanie to znaczy, ze jest osiol i
tyle, po co nam taki, tylko bedzie listy zasmiecal a i tak nigdy nic sie
nie dowie.
Ciebie jak widac nie zniechecilo a jednoczesnie dowiedziales sie jak
formulowac pytania i nawet podziekowales :-)). Za jakis czas pewnie sam
bedziesz odpowiadal i o to w tym chodzi.

Zreszta sam sobie wyobraz jak milo czyta sie pytania typu: siec mi nie
dziala, co zrobic? Skoro jestes juz czlonkiem "spolecznosci linuksowej" to
za jakis czas sam sie zorientujesz jak niektore pytania sa irytujace, a
mimo to zwykle trafi sie jakas dobra dusza, ktora wysili sie na tyle, zeby
odpowiedziec na pytanie.

pozdrawiam
--
mirek