Re: Moja pierwsza instalacja - komentarz

Dnia Thu, Apr 03, 2003 at 02:14:18PM +0200, Tadeusz_h napisal(a):
> Dziękuję wszystkim którzy odpowiedzieli na moje pytanie
> notabene sformułowane w sposób uniemożliwiający rzeczową odpowiedź.
>
> Ale mam inne :
>    Czy sposób niektórych odpowiedzi nie powoduje zniechęcenia
> potencjalnego nowego użytkownika Linuxa (Debiana) itp.
> a może doświadczeni użytkownicy (niektórzy) uważają się
> za społeczność zamkniętą?. I jak się ma do tego idea twórców systemu ???

Temat bumerang...
Zasada jest bardzo prosta - potrzebujesz pomocy, my możemy ci jej
udzielić.
Zadajesz pytanie - my dajemy odpowiedź.
Ale - w sytuacji w której ktoś zadaje pytanie w stylu:
"POOOOOOOOOOOMOOOOOOOSZCIE bo mnie sieć nie działa, a wiem że włączyłem"
Sorry, ale jaka może być na to odpowiedź ?

Chcesz uzyskać odpowiedź - nie ma sprawy, zadajesz pytanie mniej więcej
tak:
"..
Mam problem z siecią, moge widze gw, jednak nie jestem w stanie wyjść
nigdzie dalej.
Sieci to x.x.x.x. maska x.x.x.x a gw to x.x.x.x
Polecenie ifconfig wyświetla prawidłowo skonfigurowane interfejsy, jądro
to 2.4.19 - jakieś sugestie ?
.."

Bądź pewien - wówczas wywiąże się z tego wielowątkowa dyskusja na temat
konfiguracji sieci, wyższości Inteli nad Dellami z podwątkami o weselu w
Markach, nowym serialu SF na HBO oraz problemami z polskim prawem ;P

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org