Re: Poprostu router jak?

Witam,

czy naprawdę tak trudno przejrzeć archiwum? Przynajmniej z kilku ostatnich dni ...

We wtorek (tak, dwa dni temu!) oraz wiele razy wcześniej był ten temat poruszany. Wątek "Routnig + NAT". Jakub Ambrożewicz udzielił krótkiej i ścisłej odpowiedzi. Poza tym, naprawdę warto zadać sobie trochę trudu i dowiedzieć się o co właściwie pytać. Ja tam routerów CISCO nigdy na oczy nie widziałem, ale wiele razy słyszałem, że są na świecie tzw "prywatne" adresy, które nie są routowane. Ty wspominasz o takich właśnie adresach. Potrzebujesz więc nie tylko routera ale także maskarady. Na początek polecam "Networking HOWTO" i "NAT HOWTO"

Aha,
również wiele razy przewijał się przez tą listę bardzo pożyteczny link:
http://rtfm.bsdzine.org

--
pozdrawiam
pr