Re: 2048MB limit

On czw, 2003-04-03 at 11:32, Adrian Siemieniak wrote:
> Jest limit plikow w obsludze FS'a do 2GB - zdaje sie ze w 2.4.x zostalo to jakos zniesione, mozna na pewno zmienic
> wielkosc bloku na partycji i to pomoze (niezaleznie od versji kernela).

Miałem podobny problem, mianowicie przeszukiwałem /dev/hdxx (partycja
10GB) i odniosłem wrażenie, że widzę tylko pierwsze 2GB. Z tym też ext3
sobie radzi?

A nie ma czasem jakiejś łatki na ext2 w kernelach 2.2.x, bo zdaje się,
że ext3 różni się od ext2 tylko plikiem dziennika, tzn. można
podmontować ext3 jako ext2?