Re: ´şĚ첼ĎÂÖÖ×ÓŁŹÇďĚěžÍťáĘŐťń

Dnia 2003-04-07 22:09 użytkownik Grzegorz Dzięgielewski napisał :

Witaj guest,

W Twoim li?cie napisanym 2 kwietnia 2003 (17:00:27) można przeczytać:

g> ĹóÓŃ,ÄúĘǡń˝Óľ˝šýÓĐšŘÍř׏ľÄÓĘźţ?ĘÇľÄ,ÎҽӾ˝šý,ÓÚĘÇłÉÁ˺ܜŕÍřŐžľÄťáÔą,ľąČťÁË,Ҳ¸řÉĎĎßźÄÁËÇŽ.ÎŇ°´ŐŐËűĂÇšćŐÂÖĆśČ,ČĽĐÁĐÁżŕżŕľÄˇ˘ŐšĎÂĎߥŁżÉĘÇ,ע˛áľÄśŕ,¸řÎŇźÄÇŽľÄÉŮ.ŔŕËĆľÄÎŇ×öšýżáÖŠÖęÁŞĂË,ÇŽˇ˝ÎďÁ÷,ČíźţÁŞĂË,AIDDO.šúÍâľÄ×öšýcashfiesta,pointsmoney,mintmail.żÉĘÇŁŹŇ˛ĘÇĐÁĐÁżŕżŕľÄ×öÁËź¸¸öÔÂŁŹ˛˘ĂťÓĐĘŐľ˝šýĂŔÔŞĄŁŇÔĎÂĘÇÎҽӴĽľ˝ľÄŇť¸öŐćĘľľÄŁŹÄܸřÄă´řŔ´ĘŐŇćľÄÍřŐžŁŹËüĂÇĐčŇŞÄúľÄŔÍśŻ,łĎĘľľÄŔÍśŻ.
Čçšű´óźŇĐÄśŻÁËžöś¨×˘˛áŐâ¸öÍřŐžżŞĘź×ŹÇŽÁËŁŹÄÇžÍŔ´°É.(עŇâ:ľăť÷ĎÂÁĐÁ´˝Ó)http://www1.nu18.com/soho/?mid=cfplhhs

To zajebiscie :) Dobrze ze mi mama mówila "Ucz sie synku chińskiego"

Co się nabijasz? Ktoś słyszał, że polska lista debianowa ma bardzo wysoki poziom i idąc tym śladem wkleił nam kawałek skompilowanego kernela, żebyśmy mu pomogli rozwiązać problem. On już myśli binarnie. Wiecie co? Zawiodłem się na Was niestety... ;-)

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846