Re: mount point /mnt/windows doesn't exist

On Wed, Apr 02, 2003 at 11:57:36AM +0200, powergarlic@poczta.onet.pl wrote:
> Co mi ktoś poradzi na to:
> mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/windows
> no i:
> mount:mount point /mnt/windows doesn't exist
Czy znasz język angielski ?
Wyraźnie masz napisane, że punkt montowanie nie istnieje.
Przed wykonaniem tego polecenia wpisz `mkdir /mnt/windows`

> oprócz tego z cdrom:
> bash:./plik.roz: permission denied
> mimo chmod 777 *.
Może w /etc/fstab masz ustawione noexec dla cdromu.

> jeszcze jedna sprawa:
> debian i małpa po halcie jest powerdown i stoi, winda jakoś sobie
> radzi z tym samym atx.
Bez rekompilacji jądra się raczej nie obejdzie.
Musisz potestować różne ustawienia ACPI/APM, bo praktycznie co płyta to
inne ustawienia pomagają.

> jeśli ktoś ma czas i cierpliwość do takich pytań, to proszę o
> wyczerpującą, nie opryskliwą odpowiedź typu: poczytaj sobie man.
Ani raz nie napisałem "poczytaj sobie man" chociaż mnie korciło :)

pozdr,
fEnIo
--
      _          Bartosz Feński aka fEnIo | tlen/mailto:fenio@o2.pl
    _|_|_     32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska