Re: Logowanie wdzwaniane

>Czy jest możliwość (myślę ze jest) zadzwonienia do swego komputera i
>zalogowania sie na nim z innego (najlepiej z windy)?

cześć
podłącz modem zewnętrzny do portu com1 (np.), a w linuxie włącz logowanie
poprzez ten port.
w pliku /etc/inittab
dopisz
T0:23:respawn:/sbin/getty -L ttyS0 9600 vt100

i teraz jak zadzwonisz na modem podlaczony do portu to sie logujesz jak z
konsoli
(nie zapomnij sie wylogować, jeśli tego nie zrobisz, a ktoś wdzwoni się pod
ten numer, będzie już zalogowany)
Z systemów M$ to ja lubię TERM95 (z nortona commandera), a mozna tez
hypherterminal

maciek matwiejszyn