DNS

Witam.
Chce udzerzyc na mojego providera, ale chcialbym sie upewnic ze sie nie myle. Mam serwer, do tej pory byl to luzny serwerek, nazwyal sie host.domena_providera.pl. Zaszla potrzeba zeby stal sie on dnsem dla poddomeny host.domena_providera.pl. Nadalem wiec mu nazwe, nazwa.host.domena_providera.pl. Zmenilem wpisy w dnsie i poprosilem providera o ustwaienie u siebie mojego serwera nazwa.host.domena_providera.pl jako glownego dnsa dla domeny host.domena_providera.pl.
Facet twierdz ze to zrobil i objaw jest taki:
- dig i nslokup wlasciwie rozpoznaja mi domene i wpisy CNAME
- ping na wszystkie wpisy CNAME dziala
- dziala serwer poczty
- nie dzialaja mi strony internetowe - a konfiguracje apacza zmienilem?

Nie wiem czy zawalilem ja czy provider? Scigac go? Jezeli wpisal inna nazwe hosta u siebie w dns - moze to jest przyczyna?

Michal