Re: poczta przez www

On Mon, Mar 17, 2003 at 06:06:10PM +0100, Mikołaj Menke wrote:

> Jakto nie ma? Jest wewnątrz archiwum z Open Web Mail. Dobrze pamiętam,
> sam nie miałem pojęcia co i jak robić, a po przeczytaniu jakoś
> zainstalowałem. Poza tym co jak co, ale OWM jest naprawdę banalny.
> W razie czego mogę pomóc.

A słyszał takie pojęcia jak "sarkazm" i "ironia"?
SaPeR zapytał czy jest jakaś instrukcja do openwebmaila, co już jest
sporym przegięciem (nie zajrzał nawet na stronę, nie ściągnął pakietu --
inaczej znałby odpowiedź) -- stąd moja reakcja. Lubimy odpowiadać na
pytania, ale chyba nie na pytania w stylu "czy jak kupię nowy telewizor
w sklepie to dostanę instrukcję obsługi?".

Wanted