Re: Streaming audio z mikrofonu i MP3

Dnia Mon, Mar 17, 2003 at 05:18:52AM +0100, Rafał Członka napisał(a):
> Udało mi się pogodzić mikrofon + strumień mp3 :-D. Gdy jako urządzenie wybrałem
> /dev/dsp, i uruchomiłem przechwytywanie dźwięku (spacja) coś było nie
> tak - chyba jakieś sprzężenie, ale nie wiem czy "na zewnątrz" też było
> to słychać, czy tylko u mnie. Rozwiązaniem była zmiana urzadzenia na
> /dev/dsp1 - wszystko gra tak jak powinno.

Trochę sie pospieszyłem ;-). Wszystko "grało", gdy w nocy sprawdzałem
działanie radia w słuchawkach. Rano w dwóch tylnych głośnikach (zestaw
5.1) słychać było "audycję". Po odłaczeniu ich wszystko wraca do normy
;-), ale to nie jest rozwiązanie, tym bardziej, że chce jednocześnie
nadawać i słuchać/oglądać coś innego i to przy wykorzystaniu całego
zestawu, a nie tylko dwóch przdnich głośników. Musze jeszcze nad tym
popracować.

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org