Re: Streaming audio z mikrofonu i MP3

Dnia Sat, Mar 15, 2003 at 05:25:57AM +0100, Marcin Juszkiewicz napisał(a):
> PS mam SB128 - /dev/dsp i /dev/dsp1 jest - ale niezależne całkiem od
> siebie.

Udało mi się pogodzić mikrofon + strumień mp3 :-D. Gdy jako urządzenie wybrałem
/dev/dsp, i uruchomiłem przechwytywanie dźwięku (spacja) coś było nie
tak - chyba jakieś sprzężenie, ale nie wiem czy "na zewnątrz" też było
to słychać, czy tylko u mnie. Rozwiązaniem była zmiana urzadzenia na
/dev/dsp1 - wszystko gra tak jak powinno.

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org