dpkg -- naruszenie ochrony pamieci

Witam,

Mam problem z otwarciem bazy pakietów. Próbowałem praktycznie każdy program
(wajig, apt-get, dpkg, aptitude). System mówi:

burdy:/home/huan# aptitude
Ouch!  Got SIGSEGV, dying..
Naruszenie ochrony pamięci

Usunąłem, wydaje mi się, wszystkie lock'i z katalogu /var/cache/apt oraz
/var/lib/(apt|dpkg). Pamiętam, że przed wystąpieniem błędu zainstalowałem
pakiet nvi (chyba po tym nie zdążyłem zamknąć aptitude, gdyż wystąpił ten
błąd). Pamiętam, również, że w trakcie instalacji uruchomiłem screen'a a w
nim jakiś program. Potem, kiedy już nie mogłem odczytać bazy zabiłem
screen'a i wszystkie niepotrzebne procesy. Nic nie pomogło.

Proszę o pomoc, gdyż bez pakietowania to Debian to już nie taki sam Debian.

--
huan