Re: HTB, 2.4.20 i debian

W liście z nie, 16-03-2003, godz. 17:51, Mateusz Papiernik pisze:
> Cześć!
>
> Skompilowałem 2.4.20 z HTB i wszystkim innym z tego działu
> (jako moduły, ale ładowane są na 100%), zainstalowałem iproute2,
> no i nie działa ...
>
> $ tc qdisc del dev eth0 root
> RTNETLINK answers: No such file or directory
> $ tc qdisc add dev eth0 root handle 1 htb
> RTNETLINK answers: Invalid argument
> $ tc class add dev eth0 parent 1 classid 1:1 htb rate 1900kbit ceil 1900kbit
> RTNETLINK answers: No such file or directory
>
> ... a taki mam efekt. Poszukałem w archiwach na googlu, i na LARTC,
> [...]

Spróbuj wkompilować te moduły które potrzebujesz na stałe do kernela
dotego iproute dla woody'ego można pociągnąć z:

http://people.debian.org/~cespedes/

Jest ono spatchowane, niewiem jak sprawa się ma z iproute z sid'a. Umnie
to działa, a samo htb jest nieporównywalnie doładniejsze od cbq.

mario@mikule.net