slrn + sortowanie + rozwiniecie watku

Witam!
Mam problem z czytnikiem news'ow slrn. Chcialbym sorotwac posty wedlug daty ale przy jednoczesnym ich rozwinieciu. W pliku ~/slrn.rc posaidam takie wspisu dotyczace mojego probelmu:

set sorting_method 8	 %sortuje posty
set uncollapse_threads	 %rozwija watki

przy takich ustawiniech slrn owszems sortuje wszytskie posty i dopowiwedzi co wprowadza pewnien chaos, cyz nie dalo by sie uczycin tak jak w PAN chociazby aby sortowane byly tylko posty a odpowiedzi byly rozwijane?
Pozdrawiam i z gory bardzo dziekuje za odpowiedz
--
Piotr Piwko
http://afro.www.afraid.org