Re: Prosze o pomoc. Z gory dziekuje

On Sun, Sep 15, 2002 at 05:56:56PM +0200, Maciej wrote:
> Mam pytanie jako że zaczynam dopiero moja przygode z Debianem na Woodim chcialem sie Kolegow zapytac, co byscie mi poradzili skad wziac podstawowa wiedze aby sie w tym wszystkim nie zgobic. Do tej pory siedzialem na Mandraku to jest tragedia byl fajny do momentu gdy mial cos zrobic wtedy wszystko sie sypalo. A ja nic nie umialem poniwaz wszystko bylo ladne i piekne a co najwazniejsze zlodne w webminie.Postanowilem wziasc sie ostro do roboty chce postawic na Debiana bo z tego co widze jest tego wart.
> [...]

Na początek ustaw sobie zawijanie wierszy - nie wiem czy Twój czytnik to
potrafi bo się na nim nie znam.

Skoro jesteś teorią przeładowany to w czym problem. Jesli wiesz jak coś
zrobić to rób. Jak nie wiesz to pewnie znajdziesz w archiwum tej grupy
ewentualnie pl.comp.os.linux.*
Dla początkujących jest ciekawe HOWTO - Configuration HOWTO. Co prawda
nie wszystko w nim jest aktualne, niemniej uważam że dla kogoś kto
zaczyna przygodę z linuxem będzie bardzo przydatne.
Jesli znasz angielski to możesz link do tego HOWTO znaleźć na
www.debian.org.
Jeśli nie znasz angielskiego to masz szczęście bo aktualnie tłumaczę to
HOWTO i już niewiele mi zostało do zakończenia go. Jak skończę - dam
cynk.

GL

--

/name loju