Re: Samba ? +logowanie do domeny NT

Witam serdecznie,

   dnia 15 marca 2003 (12:57:13) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Wiesław Ruszowski,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> zrób jeden zewnętrzny (debian) a resztę IP komputerów (zapewne win*)
> zamaskuj. Nie ma sensu się bawić w inne konfiguracje.

Sens ma... Niektóre usługi (np. Irc, FTP) nie lubią jak za dużo
połączeń przychodzi z tego samego IP. Więc podział po kilka
wewnętrznych na jeden zewnętrzny ma zapewne sens.

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 ,,Szata wprawdzie nie czyni człowieka, ale pomaga wielu małpom zdobyć pracę''.