Re: Procmail

On Sat, 15 Mar 2003 13:52:22 +0100
Bartłomiej Malczyński <bartmal@go2.pl> napisał(a):

> Jak można napisać filtr w procmailu (albo czymś innym), który
> potrafiłby z e-maila wyciągać załączniki
> i zapisywać je jako pliki na dysku. Schemat wygląda mniej więcej tak:
> user wysyała maila z plikiem o
> określonym tematem na konkretny adres. Tam z maila wyciagane są
> załćzaniki i zapisywane w odpowiednich
> katalogach

A w czym problem? Wszystko jest w dokumentacji + maly programik do obslugi
wiadomosci w mime ktory rozpakuje calego maila (ja uzywam czegos w perlu, ale
nawet nie pamietam nazwy).

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)